Servicii

CONSULTANȚĂ ȘI CONSILIERE
  • stabilirea scopului și clarificarea conceptului;
  • trasarea obiectivelor evenimentului;
  • stabilirea bugetului și prioritizarea acestuia prin estimarea și eficientizarea costurilor (locatie, servicii de catering, echipamente, foto-video, design, etc.);
  • contractarea  furnizorilor și negocierea cu aceștia;
  • menținerea relației cu furnizorii (întâlniri, telefon, e-mail);
  • identificarea partenerilor și a sponsorilor, dacă este cazul;
  • elaborarea programului evenimentului;
  • informarea părților implicate.
CONCEPT SI DESIGN
  • stabilirea tematicii;
  • crearea și lansarea unui plan de publicitate în vederea mediatizării evenimentului, dacă este cazul;
  • concept și producție.
PLANIFICARE SI COORDONARE
  • stabilirea unui calendar și a unei liste de activități, cu termene limită;
  • stabilirea programului detaliat pentru ziua evenimentului;
  • supravegherea derulării activității și luarea tuturor măsurilor necesare în vederea respectării programului;
  • identificarea și rezolvarea eficientă e eventualelor neconcordanțe pe parcursul evenimentului;
  • coordonarea momentelor cheie (momente artistice, discursuri, înmânare de cadouri, premii, diplome, oferirea tortului etc.);
  • coordonarea furnizorilor pentru încheierea evenimentului;
  • consiliere în vederea analizei evenimentului.